Monday, 13 May 2013

bedah beader #4

Tempahan menjahit manik dan baju kurung untuk raya 2013 masih lagi dibuka.








how to

1. Hantar baju anda. sama ada melalui pos atau by hand. 

2. Tetapkan design dan budget. atau anda boleh quote " saya tak kesah design apa yang penting baju nampak menyerlah dan budget RM200 tak lari"- contoh ayat.

3. Disebabkan saya pernah menghadapi situasi baju xpenah dituntut, makanya untuk sesetengah kes saya akan mintak deposit dulu. Yakni separuh dari jumlah bayaran. Untuk sesetengah kes.

4. Sila nyatakan bila baju diperlukan. Kalau wedding, sila nyatakan bila wedding anda.

5. Siap kelak, saya akan pulangkan baju sama ada melalui pos atau by hand. Jika melalui pos, bayaran pos dan upah perlu dijelaskan sebelum saya pos semula. Jika by hand, sila jelaskan sebelum atau tika baju bertukar tangan.

6. Last sekali, sila posing dan amik gambar anda pakai baju yang dimanikkan oleh saya. Saya nak buat collection. HEHEHEHEHE.

note: segala info mengenai alamat nak pos baju, account no, bank dan sebagainya akan di maklumkan melalui sms/whatsapp/email.


Hubungi saya H A S Y I M A H / S Y I M A : 018-364-2475 : hasyimah65@gmail.com : fb/ hasyimahhashim : insta/hasyimahshe

No comments :