Monday, 13 July 2015

Soya 1 litre RM1.30


seluar baju melayu budak 1 tahun

Petang tadi aku tersaksikan kucing kena lenyek. Jadi aku tak lalu nak tido. Nak kelip mata pun takut. Jadi aku buat baju melayu budak ni. Dah siap nanti aku upload sekali ngan model nya.

sambil minum soya

Kat jusco tadi ada promo soya seasons. Kotak 1litre RM1.30. Aku ingat kan yang nak expired punya. Tapi sebenarnya tak. So aku rembat 2 kotak.

Rasanya kat mana mana pon sama kot. Sebab nya, kelmarin kat param kampung baru aku nampak the same thing. Sama jugak masa aku pergi param danau kota.