Selasa, 29 Januari 2013

azam

Suatu ketika dulu, azam pernah ngorat aku. Maaf EnF.E.T, bukan awak sorang je yang nak kat saya, bhaahahahahahahahah.

Tapi bukan tu yang aku nak cita arini..

Yang aku nak cita, aku menung sepanjang perjalanan aku pergi umah mak aku. Merenung langit nan biru. Matahari yang malu malu nak tunjuk body.

Hari ni dah 29 Januari 2013. Masih tahun baru lagi. Walaupun dah nak abis Januari.



Aku rasa sesak. Memula aku rasa macam aku bakal tak sampai umah mak aku. What the....yang melanda aku ni.? Ape perasaan ni? dan dan tu aku terpikir quote "beribadat seperti maut bakal menjemput"


Banyak yang aku kena muhasabah diri.Banyak yang aku nak perbaiki.

Kadang kadang aku nampak apa yang tuhan dok marah kat aku. Bagi balasan itu ini. Tapi kau sebagai manusia, kejap je ingat sejadah kan. eh eh tu aje ye. kang aku tulis banyak banyak korang dok cakap siti situ sana sini, ini itu begini. aku tak nak jadi abby abadi

Dan aku bersyukur bila aku terdetik gini. Walaupun macam takde usaha nak baiki hari ni supaya lebih elok dari semalam. tapi aku tetap bersyukur.

dan

sigh

bila nak berubah setakuk lagi.

dan bila

bila?


Tiada ulasan: