Ahad, 18 Mac 2018

KEGUNAAN BASIC H2 SHAKLEE

BASIC H2 PELBAGAI GUNA


Basic H2 Organic Super Cleaning Concentrate merupakan pencuci pelbagai guna dengan kepekatan berganda ini sungguh selamat digunakan dan dilengkapi kuasa pembersihan yang tinggi untuk menanggalkan kotoran dan minyak dalam sekelip mata. BASIC H2 berkesan untuk membersihkan tumpahan susu, mengelap tingkap, menyental kotoran pada gril, dan 1001 kegunaan lagi. 

Sesiapa yang pernah menggunakan BASIC H2, pasti terkejut dengan kemampuan BASIC H2 membersih. Walaupun tidak mempunyai bau yang wangi seperti pencuci yang berada di pasaran semasa, namun kesan kebersihannya yang terbaik membuatkan ia tetap menjadi pilihan suri rumah dan keluarga.

Jom kita lihat cara guna BASIC H2:-                                                                                                              


Mencuci dan membersihkan lantai dan alatan permainan. Caranya satu sudu BASIC H2 dimasukkan kedalam sebaldi air dan sedia digunakan. Lantai tidak perlu dicuci semula kerana tidak melekit mahupun licin.

Mencuci dan membersihkan sliding door / tingkap rumah. Caranya ; satu sudu teh BASIC H2 dicampur ke dalam sebaldi air dan lap. Tidak perlu dibilas.

Mencuci dan membersihkan kelengkapan rumah seperti kipas / meja makan / meja kopi. Caranya ; satu sudu teh BASIC H2 dicampur ke dalam sebaldi air dan lap. Tidak perlu dibilas.


Membersihkan dakwat pen / kesan pensel pada perabot, lantai. Caranya titik 4-5 titik BASIC H2 ditempat terkena dakwat, gosokkan dan kemudian dibilas.

Mencuci dan membersihkan bilik mandi dan tandas. Caranya ; satu sudu teh BASIC H2 dicampur ke dalam sebaldi air dan dimopkan / dilap. Permukaan tandas hendaklah diberus.

Mencuci dan membersihkan tempat dan peralatan memasak khususnya yang berminyak. Caranya ; satu sudu teh BASIC H2 dicampur ke dalam sebaldi air dan lap permukaan berminyak.


Membersihkan kesan kerak susu pada puting susu anak. Caranya ; rendam semalaman botol susu dan putingnya didalam air yang dicampur 1-3 titik BASIC H2. Cuci seperti biasa keesokan harinya.


Sebagai air mandian untuk melegakan kegatalan pada kulit seperti kesan eczema / miang selepas mandi laut / demam campak. Caranya ; 4-5 titik BASIC H2 dicampur ke dalam segayung air dan kemudian gosok bahagian badan menggunakan span yang direndam air campuran tersebut kemudian bilas.

Membersihkan lebihan pelekat atau gula-gula getah pada pakaian. Caranya ; 5 titik BASIC H2 di bahagian belakang baju yang terkena gula2 getah dan gosok hingga tertanggal.


Membersihkan ayam, ikan, daging, sayur, buah daripada bahan awet / racun perosak. Caranya ; rendam 5-10 minit barang basah tersebut dengan air yang dicampur 5 titik BASC H2.

Mencuci dan membersihkan mee kuning, kuetiaw dan sebagai nya dari bahan awet. Caranya ; rendam 5-10 minit mee kuning dsb dengan air yang dicampur 2-3 titik BASIC H2.

Ulser dan mulut berbau. Caranya ; 4-5 titik BASIC H2 dicampur segelas air dan kumur sekerap mungkin.


Mencuci kasut sekolah. Caranya ; 3 titik BASIC H2 untuk separuh baldi air. Rendam semalaman dan cuci seperti biasa.

Berminat untuk dapatkan Supplement Shaklee?
Boleh contact Syima.
Nak mudah, boleh click 0183252507

KENAPA PERLU PILIH SAYA SEBAGAI RAKAN SHAKLEE ANDA?

Buat pembaca baru, biar syima perkenalkan diri syima dulu. Saya Hasyimah Hashim boleh panggil syima, berusia 28 tahun dan telah menjadi ahli Shaklee sejak tahun 2016. Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur, amanah dan pantas melaksanakan tanggungjawab. Memegang prinip mementingkan kesihatan para pelanggan berbanding keuntungan semata-mata. Saya akan menyediakan konsultasi secara PERCUMA beserta jadual pengambilan vitamin yang bersesuaian untuk anda.

MEDIUM PENGHANTARAN SHAKLEE

Penghantaran vitamin Shaklee anda boleh diatur menggunakan Poslaju dan Gdex. Untuk lain-lain medium, sila cadangkan mengikut kesesuaian lokasi anda. Untuk item "ready stock", saya menyediakan servis COD sekitar Simpang Pulai / Ipoh.

CARA PEMBAYARAN 

Pembayaran boleh dibuat melalui Maybank.

CARA BELI SET SHAKLEE

Jika anda ingin membeli set Shaklee, anda mempunyai beberapa pilihan :-
  • belian online dengan menggunakan kad kredit atau kad debit anda
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (NO ID SHAKLEE : 1241234)
  • melalui saya. Sila Whatsapp di 0183252507 (syima) untuk bantuan / belian.
NAK BELI SEKARANG MENGGUNAKAN KAD KREDIT ATAU KAD DEBIT ANDA?

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=44cc3bcbd1ab8ca953a84ec52398a16d

Atau ingin menjadi ahli Shaklee untuk penjimatan hebat?

http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1241234

Nikmati manfaat bonus tunai dan penjimatan harga hebat jika menjadi ahli Shaklee. Ingin menjadi pengedar Shaklee untuk mendapatkan pendapatan? Sertai team business kami, Aces High Group yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dan fleksibel.
Rakan Shaklee Anda:
Hasyimah Hashim (Syima)
SMS / Whatsapp : 0183252507
Fb page : Hasyimahshe
Personal Fb : Hasyimah Hashim
Instagram : Hasyimahshe