Khamis, 17 Mei 2018

Keistimewaan Performance Drink

Alhamdulillah hari pertama puasa. Dah mula ada yang fikir juadah berbuka dah pun kan. So apa air minuman kita.

Seeloknya bersederhana dalam pengambilan makanan. Juga seeloknya kita berbuka dengan kurma dan air masak dulu. Almaklumlah seharian buah pinggang takde kawan, kita introduce dengan kawan paling tak membebankan. Boleh cuba elakkan minuman berkarbonat ya korang. Mesti rasa lebih sihat.

Untuk kekal hidrat, syima suka nak perkenalkan PERFORMANCE DRINK SHAKLEE. Minuman penghilang dahaga tanpa gas kurang gula.

Jom cekidaut Keistimewaan Performance Drink

1. Bebas gas atau tidak berkarbonat.

2. Kurang  kandungan gula (less sugar).

3. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.

4. Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.

5. Ia bukan milk booster, atau minuman penambah susu, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.

6. Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.

7. Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. Budak2 demam pun elok ambil untuk tolong cegah dehydration

SARANAN PENGGUNAAN:-

Campur 28 g atau 3 sudu besar serbuk untuk setiap 237 ml atau 1 cawan (8 oz.) air sejuk. Tutup penutup dengan ketat dan simpan di tempat sejuk dan kering. Untuk kegunaan pasukan, campur kesemua satu bekas serbuk dengan 4.5 L air. Simpan dalam peti sejuk bahagian campuran yang tidak digunakan.

performance drink

Berminat untuk dapatkan Supplement Shaklee?
Boleh contact Syima.
Nak mudah, boleh click 0183252507

KENAPA PERLU PILIH SAYA SEBAGAI RAKAN SHAKLEE ANDA?

Buat pembaca baru, biar syima perkenalkan diri syima dulu. Saya Hasyimah Hashim boleh panggil syima, berusia 28 tahun dan telah menjadi ahli Shaklee sejak tahun 2016. Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur, amanah dan pantas melaksanakan tanggungjawab. Memegang prinip mementingkan kesihatan para pelanggan berbanding keuntungan semata-mata. Saya akan menyediakan konsultasi secara PERCUMA beserta jadual pengambilan vitamin yang bersesuaian untuk anda.

MEDIUM PENGHANTARAN SHAKLEE


Penghantaran vitamin Shaklee anda boleh diatur menggunakan Poslaju dan Gdex. Untuk lain-lain medium, sila cadangkan mengikut kesesuaian lokasi anda. Untuk item "ready stock", saya menyediakan servis COD sekitar Simpang Pulai / Ipoh.

CARA PEMBAYARAN 

Pembayaran boleh dibuat melalui Maybank.

CARA BELI SET SHAKLEE

Jika anda ingin membeli set Shaklee, anda mempunyai beberapa pilihan :-

  • belian online dengan menggunakan kad kredit atau kad debit anda
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (NO ID SHAKLEE : 1241234)
  • melalui saya. Sila Whatsapp di 0183252507 (syima) untuk bantuan / belian.
NAK BELI SEKARANG MENGGUNAKAN KAD KREDIT ATAU KAD DEBIT ANDA?

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=44cc3bcbd1ab8ca953a84ec52398a16d

Atau ingin menjadi ahli Shaklee untuk penjimatan hebat?

http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1241234

Nikmati manfaat bonus tunai dan penjimatan harga hebat jika menjadi ahli Shaklee. Ingin menjadi pengedar Shaklee untuk mendapatkan pendapatan? Sertai team business kami, Aces High Group yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dan fleksibel.
Rakan Shaklee Anda:
Hasyimah Hashim (Syima)
SMS / Whatsapp : 0183252507
Fb page : Hasyimahshe
Personal Fb : Hasyimah Hashim
Instagram : Hasyimahshe