Jumaat, 18 Januari 2019

ADAKAH ANAK ANDA SUSAH MAKAN?

Hai, Assalamualaikum.

ANAK MEMILIH MAKANAN.


ANAK SUKA MAKANAN MANIS

Mak mana yang nak tengok anak tak berapa nak makan. Buat makanan fancy, jamah sikit. Sayur tak nak makan. Buah langsung tak pandang. Nasi jauh sekali. Balik balik susu ataupun jajan. 


Jangan risau bila korang ada Meal Shake Shaklee. Biarkan anak korang menikmati makanan kegemarannya dan pastikan korang berikan segelas Meal Shake setiap hari untuk menutup jurang kekurangan nutrisi itu. Kaya dengan kalsium, serat, protein dan zink, ia juga dilengkapi dengan nutrien penting dan mineral, jadi anak korang mempunyai minuman berkhasiat untuk pertumbuhan dan perkembangan yang sihat.




LIBATKAN ANAK DALAM PENYEDIAAN MAKANAN.



Penglibatan secara aktif dalam penyediaan makanan memberi kanak kanak merasai had kawalan dan meningkatkan tabiat pemakanan sihat. Biarkan kanak kanak memilih buah yang digemari atau kekacang untuk ditambah kedalam Meal Shake mereka ataupun biarkan mereka menabur hiasan kegemaran seperti cip coklat atau sos strawberi.


KREATIVITI


Sesetengah anak yang memilih makan mencari perasa baharu dan kadangkala tekstur. Meal Shake yang mudah disediakan ini tidak semestinya dijadikan minuman.  Kaya nutrisi dan sedap, ia boleh digabungkan dengan resepi baru seperti puding, dadih, ais krim, kek cawan, ke, jeli, dan jugak sup yang berkrim. Dengan cara ini, anak korang akan melalui pengalaman yang berbeza-beza setiap kali.


MAKANAN ITU MENYERONOKKAN



Hidangkan sayuran seperti brokoli dan lobak merah dengan sos pencicah kegemaran si kecil ataupun makan sarapan pagi ketika makan malam. Cuba untuk pelbagaikan bentuk makanan menggunakan acuan biskut dan susun makanan menyerupai watak kartun kegemaran si kecil. 



TAMBAH SELERA MAKAN



Harga runcit bagi 1 canister Meal Shake ialah RM120.00 (544 g). Boleh whatsapp syima untuk pembelian - 0183252507.




NAK BELI SEKARANG MENGGUNAKAN KAD KREDIT ATAU KAD DEBIT ANDA?

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=44cc3bcbd1ab8ca953a84ec52398a16d

Atau ingin menjadi ahli Shaklee untuk penjimatan hebat?

http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1241234

Nikmati manfaat bonus tunai dan penjimatan harga hebat jika menjadi ahli Shaklee. Ingin menjadi pengedar Shaklee untuk mendapatkan pendapatan? Sertai team business kami, Aces High Group yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dan fleksibel.
Pengedar Shaklee
Hasyimah Hashim ID Shaklee 1241234
SMS / Whatsapp : 0183252507
Fb page : Hasyimahshe
Personal Fb : Hasyimah Hashim
Instagram : Hasyimahshe