Jumaat, 2 November 2012

perPETUA hentikan susu ibu

ceh bunyi macam banyak melimpah susu. [sungguh aku tak tipu] 
bagai air kolah dah penuh aje..[shit merepek]

so bagi mengelakkan kau macam nak gila meroyan which is aku pon tak tau petua elak meroyan baik kau ikot petua aku. CARA MENGHENTIKAN SUSU BADAN.

sediakan kapur sireh

dan daun selasih

ramaskan daun selasih yang telah dicuci sehingga keluar jus nya

colet sikit kapur dengan jus selasih nya

KENDIAN SAPU LAH KAT KOPEK ENKAU. dari pangkal menghala ke puting.....biarkan kering dan buat sekerap yang mungkin. InsyaAllah. 

------------------------------------------------------------------

usah di kenang pada yang tak sudi. eh sudah lebih. bukan anak aku [IMAN] tak sudi..tapi Allah lebih sudi ambik dia dari aku [okay aku merepek]

aku dah 50% boleh terima kenyataan. nak cepat cepat habis pantang [tihhihihihihihi :')]