Khamis, 3 Oktober 2013

5 blog yang paling kerap dilawati

assalamualaikum

Setelah sekian lama aku bersarang, HARI NI aku nak story mory mary 5 blog yang paling kerap dilawati oleh aku. Kekerapan yang aku maksud kan ialah asal dapat online je aku mesti pegi sini. Asal ada wifi free detacted je mesti aku nak tengok ape dorang update..Walaupun intenet slow seselownya macam siput babi. Sampaikan aku takde kisah pun kalau blog aku tak ber-update. SIYES TAU. I tak tipu punya :)) hehe.

BLOG PERTAMA : Irine Nadia Marcello

Blog ni aku baru je follow, takde la baru sangat dan takde la lama sangat. Sebab aku start follow Irine since coursemate aku Hariz Zakwan (Hariz&Team Wedding Services) yang upload gambar dia kat Facebook. Since that aku follow kerena Irine ni macam wonderful punya orang. Thus, banyak info. Info ape? cekidaut yourself . TAK RUGI PUNYA!!! Now, hot selling item kat blog dia adalah diary penyusuan susu ibu a.k.a breastfeeding journey. as at today, aku still lagi tak khatam blog si Irine ni. Khatam Quran je banyak kali. Alhamdulillah.

ni la gambar yang terus membuatkan aku terus jump ke page si cantik manis ni (source : google)

BLOG KEDUA : fa. ismail

Blog ni lagi lama aku follow. Ntah tahun bila. Lupa dah.. Aku suka tengok fa ni. Kekiut kiut aje jual baju. Dia jugak aku jadikan macam role model untuk aku follow in bisnes lah. Mentor gitu. Mentor sesenyap. Tapi aku tak rasa aku macam amik ilmu...aku macam cuci mata ada lah. HAHA. Fa juga one of  Hariz&Team customer. Baju melets macam mak ayam. oh maiiiiiiii... aku kalau cite pasal fashion baju kahwin ni, tertibe fefeeling nak kawen lagi sekali pule. ececehhhhhh

gorgeous ke tidak??? (source : Hariz&Team Fb)

BLOG KETIGA : Perempuan Jomblo

Bunyik macam kasar kan?? Perempuan Jomblo. Haha. Aku ke sini dulu sebab aku nampak comment dia ke hape ntah. Lupe dah. Cara dia tulis time tu (cth time comment) macam otai rilek aje sembor. Aku suka dia gini. Ha...untuk yang mana nak tau, akak kita ni testimoni yang paling hardrock untuk HERBALIFE. Dia dah berjaya selim kan badan dia wooookkkkk!!!! Kalau tak silap aku first pregnancy, dia gain 20kg..So, enkorang bayangkan la orang yang gemok gedempol dah jadi selim semula. Tak ke macam buat lyposuction gitew??
tegar ke tidak akak kita ni ngan herbalife? (source : side bar perempuanjomblo)


BLOG KEEMPAT : ben ashaari

Blog abang Ben ni dr aku start blogging aku dah terjumpa. Dari blog lama aku yang aku dah lupa password sampai la aku kena buka blog baru. Kira nya aku nampak la kemajuan dan kejayaan blog abang Ben. Sedikit sebanyak aku jadikan dia mentor dunia blogging. Yang menarik perhatian aku dan ramai pengunjung blog abang Ben ni, aku rasa tentulah anak bujang dia....QHALIFF IMAN. Gebu tau. Macam pau.

qhaliff di zaman ke-gebu-an (source : santai ben ashaari)

BLOG KELIMA : Ailyl Rozanna

Blog terakhir ni, aku layan dari zaman remaja..Remaja tau i oolllsss... Dari kak Ailyl ni kerja receptionist sampai la jadi suri rumah berjaya. Bila zaman remaja, aku dulu cuma nampak blog ni je la. Very the gegurl tau. Editing tutorial ada, makeup, mini shop mall pon sini jugak. Kalau korang nak tau ape kak Ailyl i ni jual, ko cekidaut at WWW.AILYLROZANNA.COM.

Nampak tak hot selling fast product tu? Pergi la grab cepat!! (source : ailylrozanna)  

Habis dah sudah 5 blog yang paling kerap dilawati oleh saya. Anda bagaimana?