Jumaat, 4 Oktober 2013

ATITA HARIS | OPI ANAK IDAMAN AKU

assalamualaikum

Atita Haris dan Opi. Macam satu fenomena pulak la ni. Semua orang nak follow kat Instagram. Tak terkecuali aku ler kan. hehe.

Follower humangaih banyak nak mati. 100k kalah retis tahu? FL pon tak banyak cenggini.

kau tengok follower dia. Kalah retis tau
fl pon xsampai ratus ribu


Aku kalau bukak Instagram Atita Haris ni, aku suka tengok si opi. FYI, opi anak tita tau (cewah camtu je aku panggil tita, macam dah kenal lama gitew). Muda muda dah kahwen, ada anak...mesti anak tu rapat ngan mummy nya nanti. Cakap pasal rapat dan keakraban, aku mmg suka lah Atita Haris ni. Dia walaupun pergi potosoot, dia bawak anak kesayangan, si opi nih. So sangat anak mommy tau. Opi jangan notty ye :))

Tita ni rajin upload video opi. Opi pulak sangat la paham yang dia bakal terkenal, so dia buat la muka cuteness overloaded die tuh. huh. Suka tau opi ni pancing aunty tengok Instagram Mommy hari hari. :p

So nanti kalau aku pregnant, aku nak buat wallpaper hp gambar opi dan tengok video opi hari-hari. Biar sama comel, sama gedik comel, sama camwhore comel macam opi. Semua yang comel sama lah.

Makanya, aku jadi tersenyum, gembira dan hilang stress.

Atita Haris
Sangat cantik okeyh!!!!! Sekali tengok , pandang, jeling aku rasa macam Hanis Zalikha pon ada. Dagu sama..

ohhhh suka nya aku kat kau opiiiiiiii
TETAPI dalam kegembiraan aku ni, ada jugak yang tak suka ngan Atita Haris. Comment kat insta nak gambar opi aje..tak nak gambar tita atau iklan yang tita buat. Sian tita.

Bukan ke terang lagi bersuluh tu page tita bukan opi? Deng! Kepala pengomen tu mesti letak kat lutut. Ke dia terpikir nak opi ada insta sendiri? Can opi selfie? Kalau opi ada acc sendiri, mungkin xsekerap ni dia akan muncul. Sbb dia mana reti selfie. ngeheheheheheheh

So to Atita Haris, just be yourself. i love you and Opi. u make may day bebeh.

To people out there, dont be silly. PLEASE.

(source : google)

p/s: kegembiraan hak milik setiap insan.